vrijdag 22 april 2016

Introductie, wie ben ik nou eigenlijk?

Ik ben dus Anne, dat is het enige wat jullie over me weten.

En dus hier 10 vragen over mij


  1. Wat is je favoriete ijsje? Ik vind eigenlijk enorm veel ijsjes lekker, en het verandert elke maand zo ongeveer in de zomer. Maar omdat ik er zo gek op was in spanje ga ik voor Donut-schepijs                                                                                                             
  2. Koffie of thee? Koffie                                                                                                        
  3. Wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd? ''Royals'' Van Lorde                                                                                                                                                                            
  4. Wat is je favoriete winkel van Nederlandse bodem? De Action                                                                                                                                                                                                      
  5. Haring? Ja of nee? Zeker een ja                                                                                                                                                                                                                                            
  6. Hoe heet je huisdier en wat voor een dier is het? Ik heb een goudvis, hij/zij heet Bobo                                                                                                                                                                                     
  7. Welke trend vind je echt helemaal super? Led gympen. Momenteel bezig om ze te kopen                                                                                                                                                                                                                 
  8. Draag je vaker wel of geen make-up? Ik draag geen make-up                                                                                                                                                                                                                        
  9. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken? Ik denk dat hij zou ruiken naar vers gebakken vanille-citroen cake                                                                                                                                                                      
  10. Hoe ontbijt je in het weekend? Meestal met een eitje, spek en koffie                                                                                         
Ik hoop dat je plezier gehad hebt met het lezen van deze post, doei!

Anne


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen